TANKAR

Vad hände här då?
Fullspäckad dag med ansiktsbehandling först på schemat! Sedan blev det jobb, och middagsgäster och nu sitter jag här. Och inte har jag packat klart heller! Vet inte om jag ska ta med mig datorn eller ej. Drygt att släpa på kanske, men ibland kan det vara ganska bra om man vill kolla upp information eller något. Jag får se hur jag gör.

Taxin är bokad. 07.30 beger jag mig mot flygplatsen. Frågan är om jag kommer orka stiga upp då? Är ju så van att sova till typ 10 på mornarna numera. Det ska väl gå på nått vänster.

Jag tror inte att jag kommer orka uppdatera något imorgon innan jag åker. Men vi får se, kanske är övertrött och känner bloggabstinens eller något. Inte så troligt kanske men ändå.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan