YESTERDAY

Okej, som alla vet så firade vi att vi har gjort gesällprovet igår. En av de roligaste klassfesterna ever. Svårt att beskriva den med bilder, så här bjuder jag på några filmklipp från gårkvällen! Vi spelade ölbrännboll, vilket gick ut på att man skulle dricka öl vid varje "kon" ... Ja, ni kan ju tänka er hur det slutade...
Halva klassen sträckte sig. Det kan man se på andra filmen då Pillan är brännare. ;)

Gula faran är in action

 

 

 

Hahaha! Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag kommer sakna min underbara klass! <333

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej ! Jag har en fråga till dig, vi har snart studentfest med temat : allt mellan himmel och helevet.

Om du hade gått på den, vad hade du klätt ut dig till då?

Jag vill ha lite inspiration till något kul, som kanske ingen annan skulle tänka på.

Tacksam för svar.

2010-05-31 @ 11:14:19
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan