HÅRIGT

Puuuh. Nu har det slutat åska och blixtra! Riktigt skönt.
Idag har jag gjort två hårförlängningar, en på Milla och en på Elina.

Dock blev jag väldigt less. Jag åkte upp på rapunzel och bytte tången. Men i slutet på Elinas förlängning så började den också glappa!!! Ska åka upp igen på måndag och ifrågasätta vad det är för skittänger de säljer!


Just nu är jag bara sugen på chips och sånt där äckligt gott. Ikväll blir det "släkten är värst". I love it!



Vad ska ni göra denna fredag?











Kommentarer
Postat av: Reckless Life

Åh missa den filmen, jag älskar den haha! Jobbbade tyvääärr..

2010-05-15 @ 19:33:41
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan