VALET 2010

I ar ar det ju val som sakert ingen har missat. For mig blir det forsta gangen jag rostar. Jag har an inte hunnit lasa a parti for parti vad de egentligen innebar och vill forbattra. Nu har djurens ratt skapat en hemsida som heter "allians for djuren" dar det star lite saker som kan vara till hjalp i valet. Dvs djurfragor.


Jag har inte hunnit lasa sa noggrant, men detta kommer definitivt bli till en stor hjalp infor valet. Djurens ratt skickade ut en enkat till alla partier dar de svarade pa viktiga fragor. Ni som ar intresserade tycker jag ska kolla in pa hemsidan och lasa. Ni som inte bryr er - ga in och kolla iallafall!!!!


Vilket parti jag valjer att rosta pa vet jag inte an. Men jag vet att det kommer bli ett parti som forsoker gora nytta for djurens skull.



Vi har ett val, men det har inte djuren!


Har kan du ta stallning!!!












Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

Ha en trevlig midsommar! :D

2010-06-25 @ 19:30:15
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: modemix/sheima

va? är det val idag?!?!?!?!?!

2010-06-26 @ 00:47:52
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan