STUDENTEN!!!

Här kommer massor av bilder från Studenten!
Först var vi hemma hos mig 06.30 och drack skumpa. Sen bar det av till skolan. Det blev studentflak i en timme eller så. Därefter blev det smörgåstårta och sådant hemma. På kvällen var vi hos Emma och sen på folkets hus.

Nu när jag kollar igenom alla bilder så ser jag att jag ler med mina tänder på typ varje bild. Det händer väldigt sällan! Så jag var väldigt glad denna dag måste jag säga!




Det som händer på flaket, stannar på flaket!





 

 

I slutet var det bara jag och Nina kvar som åkte. Alla andra hoppade av i stan. Då passade vi på att bjuda in lite annat folk.


Som ni ser hann vi inte vara på krogen särskilt länge...Det sög att det skulle bli sånt kaos på kvällen! Tråkigt att olyckan inträffade.

Men annars hade jag världens bästa dag. Kommer aldrig glömma den!








Kommentarer
Postat av: paij

grattis till studenten! :D

2010-06-14 @ 16:47:04
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan