DIREKT FRÅN STOCKHOLM

Godkväll mina kära läsare.
Jag och Nina anlände strax efter 8 på morgonen. När vi kom till hotellet så passade vi på att träna, sola och bada på taket. Underbart. Sen har vi åkt båt med min pappa. Åkte ut till fjäderholmarna och åt lunch. sen shoppade vi enda tills stan stängde. När vi kom tillbaka till hotellet så badade och bastade vi. Vi kom nyss ner från skybaren och ser nu på tv. Så jävla trötta men dagen har varit kung som fan.


Och juste. Stockholm har kändisbesök. När vi var på NK såg vi Lena från hollywoodfruar. Först var vi skeptiska. Men när vi gick vidare till H&M såg vi henne där med. När vi stod i kön till omklädningsrummen frågade hon provrumsvakten på sin hesa svengelska, om hon kunde gå förbi för att hennes dotter stod i ett provrum. Sen skrek hon typ: "Cassandra where are yooou?"
När vi skulle betala så stod hon bakom oss i kön. Jag och Nina tänkte fråga om vi kunde ta kort, men vi tordes inte. Nu ångrar jag det lite.

Hon hade ganska lite makeup och inte samma hollywoodsvall som i programmet utan lite lätt uppsatt. Sen var hon väldigt liten! Ganska kul att se en hollywoodfru irl.


Lena Jolton från Hollywoodfruar












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan