APRIL APRIL

Lyckades du lura någon igår?
Det gjorde jag!

Vi hade planerat i nästan en månad att vi skulle på Studentfesten och att vi skulle förfesta hos mig innan. Jag hade bett mina föräldrar att gå ut och äta middag så vi kunde ha huset för oss själva. Biljetter, dricka och mat var klart och alla var astaggade.
Men jag kunde ju inte motstå frestelsen att lura tjejerna att festen skulle bli inställd. Så, jag skickade sms till alla som skulle komma och skrev: "Hej. Kan vi vara hos någon annanän mig? Mina föräldrar bestämde sig för att stanna hemma ikväll. "
Jag lyckades lura alla. Fick tillbaka flera sms som: "Vaaa? nej vi kan inte vara hos mig. Vad ska vi göra nu?!" Paniken bröt ut. Hemma satt jag och asgarvade för mig själv. Fan så sura alla blev när de tillslut insåg att det faktiskt bara var ett aprilskämt. Hahahah.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan