APARTMENT

Okej, nu släpper jag lite bilder på läggan fastän det inte är helt klart än. (Det kommer det aldrig att bli?) Nämen, det är ganska stökigt i vardagsrummet, men förövrigt välstädat.. Here we go:

Toan - så gott som klar. Ska dock byta ut tvättstället och kommoden, samt sätta upp ett badrumsskåp. Jag får inte plats med mina skönhetsprodukter. I framtiden funderar jag också på att sätta in en duschkabin.


Köket: Klart, bara några inredningsdetaljer som fattas!


Matplats - saknar nån tavla?


Sovrum - Saknar sängbord och en sängram, men annars är det också klart.


Vardagsrum - Saknar inredningsdetaljer och tavlan ska inte stå på soffan. I framtiden kommer det bli en annan tv-bänk samt soffbord.


Resten av vardagsrummet/matplats - skrivbordet ska inte stå mot väggen. Det har bara blivit en perfekt avlastningsplats tillsvidare!


Extrarum/Hobbyrum - Inte så långt ifrån klart. Ska förlänga skrivbordet, sätta upp lite tavlor och speglar på väggarna, köpa en stol till sminkbordet och lite annat.


Mickes lilla hörna


Min lilla hörna...


Vad tycker ni? Jag gillaren starkt. Man blir så ivrig och vill köpa massa möbler och inredningssaker på direkten men man har fan inte råd. Ska glasa in min balkong nu i höst så att det kommer stå stilla ett tag på möbelfronten. Ni har inte fått se hallen än och det beror på att det står en massa kartonger och skit där för tillfället. Ska även köpa en till garderob dit så att det finns ett ställe för att lägga sängkläder och handdukar mm. Aja, Rom byggdes inte på en dag.










Kommentarer
Postat av: Erica

Jättefint dannie! Gillar skarpt ditt kök! :)

2011-10-24 @ 12:12:17
URL: http://vinnarpudlar.se
Postat av: Pauline

Så jädra snyggt!!!!!!!!!!

2011-10-24 @ 13:15:17
URL: http://pauline.spotlife.se
Postat av: essay writing

You did amazing repair in your apartment. I will use some part of it in my apartment.

Postat av: cicci

En stor klocka skulle jag vilja ha över köksbordet=)

2011-10-24 @ 17:52:05
URL: http://ciccisbubbla.blogg.se/
Postat av: fanny

Jätte fint! =)

2011-10-27 @ 23:08:50
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan