DON'T STOP BELIEVIN'

Jag vill först och främst säga hur glad jag blir över att se att ni är några tappra själar som besöker min blogg dagligen. Det känns väldigt smickrande på något sätt.

Egentligen ska jag fortsätta ha min lilla bloggpaus. Men idag fick jag en speciell nostalgisk upplevelse som jag ville dela med mig av. Jag körde hem till huset från lägenheten i morse och då ser jag en klass med studenter gåendes mot sin sista skoldag. Samtidigt körde de igång Don't stop Believin' med Journey på radion. Plötsligt kändes det som att jag stod i gymnastiksalen på Dragonskolan igen och skrek och hoppade runt av glädje samtidigt som de spelade den låten. Fick gåshud över hela kroppen. Det var helt sjukt. Jag kan inte fatta att det var ett helt år sen jag gick ut skolan. Jag går fortfarande runt och är lite halvbitter över att vi aldrig fick fira ordentligt efter olyckan som skedde på kvällen. Haha. Jag sitter i mitt rum och funderar om det vore dags att ta ned studentmössan från hyllan, slänga mina torkade blommor och lägga undan alla mjukisdjur som jag fått från studentdagen. O andra sidan så vill jag leva ett tag till på känslan av frihet och duglighet. Den gillar jag.

Förövrigt fick jag mitt gesällbrev idag. Mer om det sen och bilder från Sicilien kommer. Det lovar jag. Det är mycket som händer just nu, saker som jag inte vill avslöja förrän det är helt bestämt. Kram på er tillsivdare.










Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

minilördag idag då! men ändå fredag (midsommarafton) man satsar på! (: vad har du för planer `?

2011-06-22 @ 14:55:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: bloppis

Umeåbloggare check it out! Nystartad bloppisblogg där alla objekt finns i umeå! fynda en skinnjacka för 89kr eller varför inte ett par slitna jeansshorts?

2011-06-22 @ 18:55:33
URL: http://bbloppisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan