MORGONTRÖTT

Nu sitter jag här, sjukt morgontrött, och ska snart dra mig mot jobbet. Jag får skjuts idag - underbart!
Har mensvärk i huvudet nu. Istället för att må illa, eller få ont i magen så får jag extrem huvudvärk som inte går över med alvedon eller nånting! Så när jag lägger mig på kvällen, så har jag fortfarande ont på morgonen. Huvva. Hoppas att det släpper under dagen...


Idag kände jag verkligen för denna collegejacka som var så populär i somras. Den såg så mysig och skön ut att ta på sig när jag kände mig lite frusen...









Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

en leopardonepiece hade fan va najs ;D



jo jag blir gärna en rockertant men inte den sorten jag ebskrev ;D

2011-02-23 @ 17:17:03
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan