I LIKE IT

Det har varit en effektiv dag idag. Jag känner mig duktig!

Började dagen med att träna, sen åkte jag hem och duschade osv. passade på att färga ögonbrynen och rengöra mina sminkpenslar. Tog fram min cykel som stått i garaget över vintern, åkte och pumpade däckena på den. Sen inhandlade jag alla fotoalbum och så vidare... Kom hem, rensade bland mina smycken, sen började jag sätta in alla dessa foton från balen och studenten. Huvva. Är dock inte klar än, men en goood bit på vägen. =)

Nu ska jag till Micke och fortsätta nöta lite How I met your mother. Det är sååå perfekt att jag fått dessa 5 säsonger av serien. Jag började bli så trött om dagarna då jag satt och inväntade programmet ungefär halv ett på natten!











Kommentarer
Postat av: MYMiC

hej! ja alltså du kan ju kolla på forex.se hur mkt du ska skicka isf! :)

kram! <3b

2011-04-04 @ 20:12:18
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: fruden

hej baby! jag behöver hjälp, min karl behöver en tid hos dig, kan du höra av dig när du vet hur det ser ut med det ¨på salongen (eller om du vill göra't privat)?. Han behöver en, pronto. Haha.



PUSS

2011-04-04 @ 22:37:48
URL: http://erikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan