HUDVÅRD


Köpte lite hudvårdsprodukter för några dagar sen. När jag var på hudanalys så tyckte experten att jag skulle börja använda mig av ansiktsvatten som är fuktighetsgivande, reparerande, läkande och lugnande för huden. Köpte även en ansiktsmask som ska användas ca 2ggr i veckan. Passade på att fylla på mitt lager med en hudkräm när det ändå var 20% rabatt på Face.
Har insett att jag måste köpa en ny rakhyvel också. Köpte detta paket med tre extra rakblad för endast 189kr... Jag tyckte det var ganska billigt. Annars brukar bara rakbladen gå på ca 150kr. Det brukar alltid kännas som att det är billigare att köpa en helt ny hyvel. Aja, någon som provat denna?










Kommentarer
Postat av: elina

jag har också köpt den där rakhyveln och jag tycker att den är jätte bra :-)

2011-04-21 @ 20:02:51
URL: http://elinahugosson.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej har inte provat =) Men är den bra? =)

2011-04-24 @ 20:52:17
URL: http://traningivardagen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan