A LOT TO DO

Inte fan har jag nån tur med mig! När jag kommer till forex så ser jag att de bygger om och har stängt! Måste växla pengar på Arlanda. Men det borde ju gå bra det också. Anyway...Snart ska jag släpa mig iväg till träna för att få lite motion. Sen blir det ju som vanligt, Desperate Housewives på tisdagar. Klockan 22.00 så går the Cove på ettan! Har länge velat se den, men har aldrig kommit mig för. Så, ikväll blir det förmodligen av!

Har så mycket jag ska göra innan jag åker! Måste hinna rengöra mina sminkpenslar, tvätta mitt löshår, hämta väskan från förrådet, packa och så vidare... Känner mig en aning stressad, men nu är det dags att åka! Later!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan