UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Sofia...

Så här går det till:
- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker som ni kanske inte visste om mig:
1. Jag har klumpfobi. Jag klarar inte av att äta eller dricka saker med klumpar i som, sylt, juice, apelsiner och liknande.
2. Jag spelade i basket i sju år och jag är väl mest känd i norrbotten för mitt heta temprament. Inte för att vara en duktig basketspelare...
3. Jag har inte ätit griskött sen jag var typ 9 år. Jag såg på farmen då de slaktade en gris och sedan dess har jag inte ätit det.
4. Jag är väldigt snål, fast ändå inte. Jag har ju mitt sparkonto som verkligen inte får understiga en viss summa. När den väl gör det så säger jag att jag inte har råd med någonting. Jag står över mat ute på stan, fester, shopping mm.
5. När jag ska vända på mig i sängen så måste jag alltid ta den krångliga vägen. Om jag ligger på rygg och ska vända mig till vänster sida så brukar jag rulla åt höger, sen runt och till sist på vänster sida, istället för att bara vända mig.. Haha lite konstigt förklarat men det är något jag måste göra.
6. Jag älskade att spela Counter Strike förut. Inte för att jag var särskilt bra, men det var så himla kul! Någon som har en acc jag får låna?^^


Jag utmanar:
- Johanna
- Anouk
- Sanna
- Charlie
- PAiJ
- Lisa









Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

åh vad gulligt av dig:D Tack så mkt. Men inte längesedan jag antog den utmaningen...

http://anouk.blogg.se/2010/february/en-award.html#comment



Kram



2010-03-06 @ 23:00:47
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: SANIBO

fan vad kul! tar och gör den sen ;)

2010-03-08 @ 15:22:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: paij

uuh, får se om jag hittar det där sen.

nu ska jag fortsätta vara bakfull ab

D:

2010-03-08 @ 19:49:16
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

HAHA roliiiiigt :D kul att du utmanade mig. DOCK råkade jag ta bort det inlägget + flera andra :(:( skulle rensa bland inläggen och ta bort utkast. det sjuka är att jag råkat göra det en gång förut haha. så jävla klantig



hann du se eller? kanske går att få tillbaka det vet inte:O

2010-03-09 @ 00:50:11
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan