SUNDAY

Det blev ingen bio igår! Vi såg melodifestivalen istället. Anyway. Sista dagen på lovet. Blä! Hade ju gärna varit ledig en vecka till. Men som tur är så är det inte så länge kvar till påsklovet. Tydligen så har min faster bokat resa hit till Sverige. (De bor ju i italien) Så, min kusin kommer också följa med! Så, då ska vi typ åka ner till Stockholm över påsken så vi kan träffa dem osv. (min pappa bor ju i Stockholm så det är därför de åker dit och inte till Umeå)
Så det blir ju trevligt!

Idag ska jag bara ta det lugnt. Har redan varit och tränat. Men jag ska försöka plugga lite och sen ska jag klippa och ha mig! Ungefär som alla andra söndagar!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan