SAKER BLIR ALDRIG SOM MAN PLANERAT...

Haha, ja. Inte blev det någon sväng på stan inte, och inte heller någon body balance ikväll. Men jag funderar ändå på att åka och träna. Typ bara gå. Men så sjukt tråkigt ändå! Hehe.
Vi får se. Jag kanske lever på min träningsverk istället, eller någe!

Idag satte jag in löshår på Maja. Jag gjorde samma teknik som förut, med keratinvax. Jag kommer nog också att köra på keratinslingor sen till sommaren! Så himla skönt att slippa sätta i och ta ut clips varje dag! =)

Fortfarande har inte mitt paket flyttat sig. Min kära mamma ska ringa imorgon och kolla vad fan de håller på med.. Maja beställde ju skor därifrån i fredags och fick dem i måndags. Och jag beställde på lördagen....

Nä. Nu ska jag åka till min loverboy! Seeya


 






Kommentarer
Postat av: e

om du beställer på lördag börjar dom väl inte jobba på ditt paket förrän på måndag.. DÖH!

2010-03-05 @ 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan