ALICE

Sådär. Då har man sett Alice i Underlandet då. Vad har jag att säga? Bättre 3D effekter än Avatar helt klart. Dock känns hela historien helt fel. Det är inte riktigt på samma sätt som jag kommer ihåg den tecknade filmen av Alice i Underlandet. Jag har för mig att hon vaknade upp i slutet av filmen. Men nu var det typ tio år sedan man såg den så!
Tydligen så var denna film en mix av Alice i underlandet och Alice i spegellandet (vilken jag aldrig hört talas om)...

Visste ni att det har spelats in en film tidigare med Alice i Underlandet? För mer än 100 år sedan. Helt sjukt! Dock är materialet lite skadat, men ändå rätt läckert.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

den tecknade är en försköning av originalstoryn, för att göra den mer barnvänlig. Originalet var aldrig till för barn..

2010-03-07 @ 07:19:02
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan