FRANSFÖRLÄNGNINGEN



Ja, ni ser ju på före och efterbilderna hur stor skillnad det blev!
På mig har vi använt 10 och 12 mm på längden. Karin, Erika och Lisa har satt dit fransarna på mina egna, en och en åt gången. Resultatet blir väldigt fint och ser naturligt ut! Rekommenderar de som vill ha lite extra längd eller utfyllnad av fransar att göra detta för det blir verkligen jättebra!
På bilden så har jag ingen mascara på fransarna, så som ni ser så får man ju riktigt mörka fina fransar!
Fick ju även prova göra fransar på Erika och Karin. Det var superpillrigt! Man jobbar med pincetter när man gör fransförlängningen och i början visste man inte hur man skulle hålla för att få ett bra stöd eller nått! Men efter ett tag lärde man sig. Men jag måste nog öva lite mer. Tror mamma får bli nästa offer!











Kommentarer
Postat av: angina

Grymt resultat! Vad kostar en fransförlängning ? :)

2010-12-03 @ 19:26:33
URL: http://angina.bloggplatsen.se
Postat av: molly

vad kostar det typ? :)

2010-12-03 @ 19:55:46
Postat av: e din testkanin

jag vill jag vill! :D

2010-12-03 @ 20:56:28
Postat av: Madde

oj så sjukt snyggt!

2010-12-04 @ 00:01:52
URL: http://hmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojojoj! inte positivt iaf!!

2010-12-04 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan