PRO CURL CONICAL


Tror faktiskt jag ska unna mig en liten julklapp till mig själv i år. Denna koniska locktång från wella är helt underbar och jättelätt att arbeta med! Använder den jättemycket på kunderna på salongen nu! Så fort jag får chansen typ!
Den ger riktigt fina lockar och blir inte så "perfekta" som det blir med en locktång som är lika bred hela vägen. Eftersom den är smalare ut mot spetsen och bredare in mot skaftet så får man väldigt varierande lockar. Dessutom slipper man få någåt "klämmärke" på ytan som en plattång eller annan locktång kan ge lätt. Jag vill ha den för att det är så mycket enklare att locka löshåret med denhär än det är med en plattång. Måste locka håret innan jag sätter i det om jag ska använda plattången. Annars sliter jag nästan ur det när jag ska göra lockarna när clipsen sitter i. Den här behöver man bara snurra upp håret på och hålla några sekunder för att det ska bli jättefina lockar i hela håret!









Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Hejsan just nu har jag en underbar nyårs tävling på bloggen! Man får chansen att vinna presentkort hos www.princesspotion.se - Handgjorda skönhetsproukter av hög kvalite!



Missa inte den här chansen ;)

Läs mer på min blogg (www.Tezzilicious.blogg.se) under tävlingar! KRAM

2010-12-21 @ 13:40:50
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan