MOVIES

Ikväll ska jag också lägga mig tidigt. Eller ja, försöka iallafall. Lyckades inte så bra igår. Började se andra delen av Pirates of the Caribbean och hoppades på att jag skulle somna under tiden jag såg den. Men jag blev som fast.
Tredje delen går ikväll på 4an. Tror jag ska se den faktiskt. Det är så underbart att krypa ner i sängen och se en film. Särskilt om det är en riktigt bra film också. (och lite chips på det förståss) Jag har många favoritfilmer. Det är så svårt att säga vilken som är bäst eftersom det finns så många olika genrer. Men här är några av mina favoriter iallafall:

Komedi - I love you man, Grease
Romantik - Twilight, the Notebook
Action - Kick Ass, Man on Fire
Skräckis - The grudge, sjätte sinnet
Drama - Crash, American History X, The green mile
Gråtfilm - Hachiko, Pay it Forward, P.S I Love you
Tecknat/Animerat - Råttatouille, Shrek, Madagaskar - och Ice Age filmerna



Ja gud vad svårt det är att välja! Skulle lätt kunna välja ut 20 till! Vad har mina läsare för favoritfilmer? Någon att rekommendera?











Kommentarer
Postat av: Ida

Nyckeln till frihet är min absoluta favorit. Annars har vi Natural born killers. Komedi älskar jag Bad Santa. Svensk film är nog Den bästa sommaren. Men precis som du skriver så finns det så många bra!

2010-12-28 @ 23:49:15
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Madde

Finding neverland är en av mina favoriter=)

2010-12-29 @ 09:21:18
URL: http://hmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan