FUCK OOOOFFF

Huvva! Känner att jag vaknade på fel sida i morse. Inget har riktigt gått bra för mig.
Datorn blev ju som sagt cp igår, vilket inte var så kul. Sen har jag försökt installera fotoskrivaren på mammas dator för jag akut behövde skriva ut några foton. Men den vägrade att ge med sig och det stod hela tiden att datorn inte kunde koppla med skrivaren.. Sjukt irriterande när allting var perfekt ihopkopplat.....
Sen var det ju också slut på fotopapper förståss! Så åkte på swefo idag för att köpa. Men då hade nått retard köpt de två sista igår. Så då fick jag åka heeeela vägen in till stan istället mitt under fucking julrushen! Folk kastar sig ut i gatan, idioter sitter bakom bilrattarna och sen är det snöstorm utav dess like. Typ.
Det blev bättre när jag började jobba, då kan man tänka på annat och göra sånt man tycker är kul. Sen kommer man hem igen till helvetet. (datorn alltså) Nää, nu är jag bara trött och less efter att ha försökt installera den där fotoskrivaren ca. 20 gånger utan resultat.

Tror jag måste bota mitt dåliga humör med lite chips och dipp alltså. Orkar inte detta!

 









Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

hatar såna jävla skitdagar!

2010-12-17 @ 21:19:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan