STOCKHOLM DAY 3

På lördagen så låg vi bara och sov typ hela morgonen. Åt en redig hotellfrukost och sen slappade vi i sängen. Jag och Nina var inte riktigt vana vid det sena utelivet här i storstaden.
Vid halv ett började vi göra oss i ordning inför Hardrock och Sonis. Dock tog det ett jävla bra tag innan vi hade tagit oss till Odenplan och Hardrock café för vi vimsade runt i tunnelbanan. Så innan vi fått bord och allt så hade vi tyvärr missat Iggy! Sjukt synd. Men vi är inte deppiga för de ;)

När vi kom fram till tunnelbanan på Universitetsområdet så köpte vi direkt en regnponcho. Vi trodde den skulle hjälpa oss från att bli blöta. Men icket. Då vi kom ut såg vi att det var översvämning typ all over. Vi möttes av tusentals människor som gick emot oss. Trodde ett tag att vi gick åt fel håll. Men sen förstod jag vad de flydde ifrån. Hela området var ett lerfält! Till en början försökte man inte blöta ner skorna, men man insåg ganska snabbt att det var omöjligt. Så vi plaskade runt och hann precis till Alice Coopers spelning. Därefter blev det Mötley och sist Maiden. Så jävla grymt det var!




Det pissregnade så mycket under Alice spelning så det blev inte så många foton...



Jag och Nina stod nästan längst fram på maiden när de spelade the wickerman. Men vi kom ifrån varandra, sen hittade vi varandra igen som tur var eftersom det inte gick att smsa. Sen ställde vi oss längst bak. Jag passade på att ta några bilder då jag hade tappat bort Nina och stog någorlunda långt fram...



Kändes bra att stampa in på hotellet sen...



Efter att vi tvättat oss och kläderna bestämde vi oss för att gå ut igen.. men det blev inte så..



Det blev såhär istället! Och skönt var det!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan