INSANE

Hej allihopa. Sitter nu på hotellrummet efter en heldag på grönan! Jag och Nina åkte insane, två gånger. Det var helt sjukt vad läskig den var. Fast sjukt kul.
Haha. Jag har aldrig varit karusellrädd tidigare men nu då jag blivit lite äldre känns det som att man tänker mer på vad som kan hända. Det händer ju olyckor väldigt sällan på tivolin, men man tänker alltid - Tänk om det händer...




Aja, vi hann även med lite mer shopping på tillbakavägen. Jag hittade ett sjysst linne från topshop som jag nog kommer ha på Sonis imorgon.


Ikväll ska vi ut o festa är våran plan. Härligt då man är mer utvilad!













Kommentarer
Postat av: Madou

Förstår precis vad du menar. Jag är också rädd att det ska hända någonting med karusellen just när JAG ska åka :P

För två år sedan då jag var på Grörnan så skulle jag åka Extreme och då blev det tekniska problem så den stannade uppe i luften och raden jag satt på stannade så att vi fick stirra rakt ner i backen.

Då tänkte jag: "Om det är tekniska problem vad händer då ifall dessa tekniska problem får skydden (dom som håller en på plats i stolen) att åka upp.

Man kunde tydligen se på mig att jag var rädd för en sjuksköterska (ja, det var sjukhuspersonal på plats av någon anledning) ställde sig nedanför mig och frågade om allting var bra med mig och att jag såg blek ut :P Men vi klarade oss!

2010-08-07 @ 09:58:22
URL: http://madous.blogg.se/
Postat av: fanny

Då var det dig jag såg! Tyckte det va nån som likna dig där igår i en kö men vart osäker. hihi Hoppas du hade en bra dag! =)

2010-08-07 @ 17:14:43
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan