TAKE CARE OF YOURSELF

Har precis slutat att jobba! Riktigt skönt, för det har varit fullt upp. Jag och J fick 100kr av en hotellgäst i dricks! Inte så dumt faktiskt.
Ikväll blir det en liten spakväll tror jag. Kommer fixa naglarna, peela kroppen och ansiktet, noppa ögonbrynen, hårinpackning mm. Det behövs verkligen känner jag! Kan inte förstå att det bara är 4 dagar kvar till Julafton! Tiden går sjukt fort. Men det ska bli skönt med lite ledighet. Jobbar nu, Måndag, Tisdag och Onsdag sen är det lov för min del!


 







Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

härligt, sånt skulle man ta sig tid att göra oftare :)

2009-12-20 @ 20:33:43
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan