SHOPPING

Igår så gick jag en sväng på stan. Fick med mig lite kläder hem, bland annat klänningen från Bikbok. Det var någon som hade lämnat igen en annan medium, så den hängde ute i butiken. Hade hon som jobbade där tagit mitt telefonnummer från början, då hade hon kunnat ringt och sagt det. Eller lagt undan den åt mig. Men nu var det bara tur att jag var där i god tid och hängde på låset. Dessutom kom klänningen från bubbelroom idag. Jag blev tveksam på storleken faktiskt. Den kändes lite stor. Men jag kanske kan sy in den lite, jag får se hur jag gör!



Röd klänning från Bikbok, Svart klänning från Bubbelroom, Leopardleggins från Rut mfl.



Klänningen från Bubbelroom kom snyggt paketerad med en tidning på köpet, I like.



Får klänningen från Bubbelroom stanna eller ej?










Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

nice blog and nice style! :D

2009-12-08 @ 17:34:49
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: e

stanna tycker jag, sy in den lite om det inte stämmer med måtten, sånna där klänningar är idiotsäkra att sy in även för en okunnig människa som jag.



och tack, jag ska had et asnice i norge! =)

2009-12-08 @ 18:24:13
Postat av: javaneh

skönt att du fick den röda klänningen till slut, personalen var ju helt knas måste jag säga!



Förresten, en sak jag skulle vilja fråga dig eftersom att du gått på haga. men vet inte om jag vågar ta det här i kommentars fältet..

2009-12-08 @ 19:46:19
URL: http://javiie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ge klänningen till mig! :D

2009-12-09 @ 03:34:13
URL: http://citzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan