IT'S MY TURN

Japp, imorgon är det min tur. Jag ska vaccinera mig.

 

Egentligen hade jag inte tänkt vaccinera mig. Det känns som att jag inte skulle kunna dö av en liten influensa. Men även om jag inte dör av den, så kan jag ju smitta andra. Andra som kanske är i en riskgrupp eller liknande? Kanske den personen dör, bara för att jag vägrade ta en löjlig spruta? Nä, så kommer det inte bli!

Nu när vi får ta sprutan på skolan så kändes det smidigare. Alla klasser har fått en tid, vilket underlättar. Då slipper man sitta i något läskigt väntrum på vårdcentralen med massa främlingar.

Dock får jag väl förbereda mig för smärta i armen och ev. feber. Men det har jag ju överlevt förut, så det borde jag klara igen.

 







Kommentarer
Postat av: sara!

tjoho! jag har följt din blogg ett tag nu och jag skulle vilja ha lite tips om hår, du går frisör och är alltid så snygg i håret så om någon kan så är det ju du haha! jag är rödhårig nu men har funderat ett ganska bra tag på att bli blond, fast lite mer åt de silvriga hållet. vet att det jobb med det men tänkte höra hur man gör och så, på bästa sätt? :D



du får gärna svara till min email-adress!

[email protected]

2009-12-06 @ 22:01:36
Postat av: sofie

Jag och Christofer stack oss i torsdags, ajaj för axeln efteråt kan jag lova, sen hade Christofer feber och extrem huvudvärk och jag blodtrycksfall och svimmade, slog huvet i golvet och fick typ whiplash, usch och fy för svinvaccin! ;P

2009-12-07 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan