GOODNIGHT

Nu ska jag sova. Har precis sett efterlyst. Helt sjukt så många ungdomar under 15 som har våldtagit och mördat denna sommar. Skrämmande.


Btw. Ni är alla så söta! Ikväll gick bloggstatistiken uppuppupp! Är så himla roligt att ni gillar bloggen.
Vad ska jag göra för att hålla er intresserade? Mer personligt? Frisyrer? Tips? Information?
Säg vad som saknas eller vad ni vill se mer av! Jag ska försöka ge er det (även om min systemkamera är på lagning... )


Godnatt och sov sött!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer sminktips, mer hur du sminkar dig typ inför fester, mer musik(!) och sådär! Eller hur du fixar ditt hår?

2009-12-03 @ 09:13:00
Postat av: Elin

Frisyrer ;d

2009-12-03 @ 15:04:48
URL: http://elinoenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan