ADOPT A BABY MONKEY?

Jag sitter just nu och ser en dokumentär om människor som adopterar apor. De klär dem, ger de presenter, skämmer bort dem osvosv.
Man kan ju inte rå för att man tycker dom är hur söta som helst! Men jag tycker det är lite överdrivet då de klär dem, ger dem presenter och låter dem äta på restaurang. Tycker inte om att man klär ut djur och har dem typ som små leksaker! Fine om det är en blöja kanske.. Jag menar så fort en hund får sin mens sätter man ju på henne en blöja! Sen är det ju så hemskt att de ska behöva leva i fångenskap. Men börjar man tänka efter så lever ju alla katter och hundar också i fångenskap. Jag menar, varför ska det vara mer synd om en apa än en hund eller en fisk eller en vandrandepinne? Egentligen... Förstår ni hur jag menar?

Vad tycker du om att adoptera apor?

 







Kommentarer
Postat av: Johanna

svår fråga :P vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker.



sv: haha men oj, fan vad bra och tjäna ihop pengarna igen! ;) :D

2009-12-29 @ 16:37:57
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: nikki

jag kollade oxå på den dokumäntaren!!

Jag vil ha en apa!! :DD

2009-12-30 @ 00:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan