I'M ON MY WAY

Dåså, snart var man iväg då. Ska bara tagga att hänga i 10 timmar på flygplatsen. BOOOORING!
Åker 18.45 från Umeå ikväll och 10 imorgon går planet till Kreta. Som "tur" är så sov jag inte så mycket i natt eftersom jag sprang runt och packade o höll på. Så är redan ganska trött. Chansen är då större att jag kan somna i en obekväm sovställning. Thumbs up!
Idag var en såndär dag då man kände att FAN VAD RÄTT DET ÄR ATT TA SEMESTER PÅ HÖSTEN. Seriöst! Det är NU man känner sig trött och less på livet. Särskilt när det regnar, är kallt och mulet. På sommaren går det asbra att jobba för det är fint väder och det händer roliga saker hela tiden på kvällarna.

GLÖM INTE ATT KIKA IN PÅ WWW.HARIZONT.BLOGG.SE IDAG OCH IMORGON FÖR ATT SE BILDER FRÅN VISNINGEN!!



Kommer nog mobilblogga från flygplatsen eller något. Ha det gött tillsvidare, för det kommer jag!



Ni får en gammal bild bara för att det är roligare att läsa då.








Kommentarer
Postat av: Louise

Ursäkta men fan va du är fin!

2011-09-07 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan