FRIDAY

Nästan helg nu! Jobbar imorgon också. Det går inte så bra för mig med att ta mig iväg o träna på fredagsmornarna. Jag ligger hellre i sängen och vilar. Ikväll kanske jag och Micke sover i lägenheten för första gången? Beror på om badrummet är målat och hyffsat fräscht till imorgon. Det ser så äckligt ut nu så jag vågar knappt gå in... Typ jättefläckiga, håliga väggar och plastinredning... Micke har köpt nya inredningssaker till toan så det ska bli sniggt. Nu tänker ni att jag är värsta divan, men toan ska fan vara fräsch!!!










Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Fan va tragiskt. Känns som det är vanligt idag att man itne får den vården man ber om eller behöver innan det är "försent".

2011-05-06 @ 12:34:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan