TRÄNINGSSKOR

Ikväll var jag o tränade body pump. Det var ett bra tag sen jag tränade bodypump just för att jag har tyckt att det har varit dåliga låtar och tråkiga övningar. De skulle tydligen byta program nästa vecka. Typiskt att jag hann med ett sista nu då! haha.
Har varit på jakt efter ett par nya träningsskor. De ska vara ett par som jag kan ha på pass och i gymmet. Typ gå på löpbandet med lite. Någon som har ett tips? Finns ju hur många skor som helst att välja på... Mitt enda krav är att de är i svart och rosa!!! (vitt kan också funka) Haha. Utseendet är viktigt för mig när det gäller skorna. Tycker alla träningsskor är så förbannat fula, så det är viktigt att de ser någorlunda normala ut och matchar mina övriga träningskläder ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan