FULLT UPP

Åhå. Hur ska jag orka upp kl 7 för att träna body balance?! Kanske får träna på min matta här hemma istället. Hehe.
Har suttit uppe och försökt göra en ny header. Tänkte byta ut den gamla nu då jag fyller 20år. Har gjort några exempel nu. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dem eller ej. Kanske ni ska få vara med och bestämma? Det är ju trots allt ni som ska se den varje dag. (Hehe) Aja, nog om detta!

Imorgon är det en fullspäckad dag med massa roligheter. Ska först upp på Iksu och ha en liten genomgång av Cold Fusion med mina kollegor. Sen åker jag till salongen på stan för att jobba. Sen ska jag på frisyrvisning på kvällen! Det är Thomas som håller i. (Hoppas bara jag hinner)




Anyway, ska tvätta bort sminket nu och sova!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan