SPRAY JOBB

Söker du jobb? Spray.se har en jättebra sökfunktion på sin hemsida för jobbsökande. Hemsidan ger dig tillgång till tusentals lediga jobb varje dag och en heltäckande jobbsökartjänst för dig som vill komma vidare i karriären och hitta ditt drömjobb. Jag har själv aldrig behövt söka jobb, men har haft många bekanta som haft problem med att ge sig ut i djungeln. Många har inte ens vetat vad de velat göra. Själv hade jag vetat väldigt länge vad jag ville bli när jag valde till gymnasiet. I min utbildning ingick mycket praktik och jag hamnade redan första året på den perfekta praktikplatsen. Jag var välkommen tillbaka både det andra - och tredje året. När jag avslutade min utbildning blev det ganska naturligt att bara börja jobba direkt efteråt. Men om jag inte redan hade haft mitt drömjobb, hade jag inte tvekat att använda denna tjänst. Det finns flera olika tips - och guider tillgängliga som hjälper dig i jobbsökandet, tex. hur man skriver ett vinnande CV eller personligt brev. De erbjuder även jobbcoaching på hemsidan där du kan ställa personliga frågor om din karriär. Superbra om man känner sig osäker på något. Det kan vara ditt yrkesval, vad man kan begära för lön eller liknande.

Visst låter det bra? Now go and get yourself a job!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan