DAG 29 - MINA AMBITIONER

Ja, det finns väl flera sätt att tolka denna fråga.
Men min ambition i livet är att ständigt utvecklas som människa. Då tänker jag på allt. Kunskap, erfarenheter, personlighet och så vidare. Jag vill bli en duktig frisör, jag vill bli en bra mamma, jag vill vara en god vän, jag vill vara en underbar flickvän, en omtänksam dotter. Ja, ni vet. Jag tror att alla kan bli bättre som person, men ingen kommer nog någonsin att bli perfekt. Men jag tror att de människor som reser mycket och ser världen, har lättare att förstå sig på andra kulturer, människor och varelser, och på så sätt bli bättre som enskild person. =)
Så, det är väl också en ambition antar jag!









Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har du för tatuering på benet? :)

2011-01-30 @ 21:44:41
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan