DAG 26 - MINA RÄDSLOR

Jag är extremt rädd för det onaturliga. Spöken och sådant skrämmer mig mer än våldtäcksmän och rånare. Sen gillar jag inte småkryp som myror, nyckelpigor, fjärilar, spindlar och sånt. Huvva. Jag är också överdrivet rädd för att det ska hända mina nära och kära något. Eller mig. Något jag brukar tänka på då jag kör bil (vilket jag inte borde) är tänk om jag krockar nu och typ... blir förlamad eller halvt uppbränd. Tänk om jag blir förstörd så jag inte kan klara mig själv. Jag kan inte röra mig eller något. Knappt äta för min käke är ihopsmält med halsen. Tänk vad jobbigt det skulle vara för mamma att ta hand om mig, då skulle inte heller Micke vilja vara tillsammans med mig, för det finns ingen framtid kvar med mig. Jag tror det är värre än döden. Nu kanske jag överdriver tycker ni, men näe. Det vore inget liv för mig. Jag tror att det är en sak om man föds med ett handikapp. Jag tror att det är lättare att leva om man inte vet hur det är att gå, se, röra sig, höra eller känna. Men har man en gång kunnat göra allt det som man är van att kunna, skulle det vara så fruktansvärt!! Håller ni inte med? Man ska vara så glad över att man är frisk och mår bra istället för att vara så utseendefixerad som man är.








Kommentarer
Postat av: erbert

HAHAHAHAHAHA miii scooouuusii dani-eeela! Det lär ju ska vara hundrade gången jag gör samma misstag men nu har jag bytt så att ditt nya ligger överst och "daniela gamla" ligger under det i kontaktboken. DÖDDE när jag insåg mitt misstag (vilket jag gjorde redan innan du skrev, men tack iallafall,haha). Men du sa faktiskt att det kunde komma att användas senare ;) Och du svarade förresten inte på min fråga ;) PUSS!

2011-01-26 @ 23:51:17
URL: http://erikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan