NEJ TILL DJURTESTAD KOSMETIKA I EUROPA

Jag tycker att alla mina läsare ska skriva under denna namninsamling. Alla ni som just nu sitter och läser vad jag har skrivit. Jag hoppas att ni tar er den lilla, lilla tid det tar att skriva ner erat namn för att förhoppningsvis förhindra att massa djurtester av kosmetiska produkter fortsätter att utföras. Det krävs bara några knapptryckningar för att göra en liiiten ansträngning för att kanske göra en god gärning. En förändring. Jag tycker inte att det känns rätt, att djur dör för att jag, vi människor, är så pass utseendefixerade som vi är. Det känns inte okej.

Fortfarande får man göra tester på djur i andra delar av världen, och dessa produkter får säljas här i Sverige. Ni kan läsa mer om detta på hemsidan där man skriver under. Ni som har ett hjärta och empati för andra varelser, jag vet redan att ni kommer skriva under. Det är ni andra som läser detta som jag ber till. Kolla in detta, och skriv under sen.








Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tvekande inte ens en sekund att skriva på.

2011-02-07 @ 01:53:35
URL: http://scstenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna Wild

Thänk Jo Darling! :-D

2011-02-07 @ 12:12:14
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Katta

Hej - igen ;)

Har för mig att du använder make up stores smink? Eller jag kanske bara har fått för mig det men jag tror att de är djurtestat.... vet inte om du kollat in denna lista: http://www.sminksmart.se/ men där står de märken som inte testar på djur...även i andrahand eller vad man ska säga :)

Tänkte bara IFALL det var så att du använde det :)

Ha en bra dag! :)

2011-02-08 @ 12:26:34
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Tycker att det är jätte bra att du skriver om detta. Jag jobbar som makeup artist och använder aldrig djurtestade produkter. Jag brukar även uppmärksamma andra att inte använda djurtestat. Jag kan rekommendera produkter från Pure of Sweden, Mac, Too Faced och nästan allt som ägs av estee lauder.

2011-02-22 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan