IT JUST SHIPPED!


Klickade hem skorna igår. Jag har velat fram och tillbaka eftersom de är så dyra. Men jag har fått så mycket positiv respons av dem jag har visat skorna för, så tillslut bestämde jag mig. Nu känns det bra. Längtar bara tills de kommer hem till mig! <333 (hoppas bara att de passar?!!)


Vad är oddsen förresten att Kenza köpt ett par (nästan) likadana skor? Läste på hennes blogg att hon hade fått hem ett par silverglittriga Jeffrey Campbell skor idag. Det kändes lite skönt att jag beställde mina igår faktiskt. Vet inte om det är bara jag som tänker så, men det känns som att om någon stor modebloggare redan har ett plagg, då härmar alla just den personen. Alltså. Hade jag kommit idag och ba: åååh, ska beställa glittriga Lita", då hade hälften av er tänkt att: "hon vill bara ha likadana som Kenza"... Förstår ni hur jag menar? ;)

Varför jag skrev nästan likadana är för att de finns två varianter på de silvriga glitterskorna. Den till vänster är bara silverglittrig, medan skon till höger har flerfärgat glitter. Dessutom är träklacken i lite olika nyanser...










Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

grymt snygga skor!:)

2011-02-26 @ 10:38:39
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan