HÅRFRÅGOR

Hej mina söta läsare. Det är många som skriver anonyma frågor till mig om hår och tips och sådant. Jag känner att jag har varit extremt dålig på att svara på dessa frågor, särskilt då ni inte lämnar eran e-mail... Har inte heller haft tid/ork att lägga upp dem som personliga inlägg här i min blogg heller.
Anyway, ni som har några frågor angående hår, produkter, värmeverktyg, önskemål på vad vi ska skriva om m.m. tycker jag ska gå in på Hårizonts blogg. Vi har nämligen en frågestund där just nu, så då får ni skriva hur anonymt som helst! Inga frågor är för dumma. Vi ska försöka svara på alla och samla ihop dem och göra ett fint inlägg sedan. Så, gå in på www.harizont.blogg.se och ställ er "hårfråga" där ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan