HAPPY VALENTINES DAY!

Jag önskar en Glad alla hjärtansdag till alla mina bloggläsare.
Många av er tycker säkert att alla hjärtansdag är ett kommersiellt jippo, medans vissa tycker det är en underbar dag. Jag tyckte att det var rätt överdrivet och bara en dag för affärer att tjäna pengar då jag var singel. Men nu när man är tillsammans med någon så tycker man som att det är lite speciellt, särskilt med Micke. Vi träffades faktiskt på alla hjärtansdag då vi båda var singlar. Sen dess har vi som hängt ihop. ( vi hade träffats en snabbis dagen innan, men det räknades inte för Pernilla var med och skämde ut mig ) Det var nämligen så att vi båda hade ingenting att göra denna kväll (det var en lördag). Alla ens kompisar var ju med deras pojkvänner osv så man blev som över. Vi satt och snackade lite på msn och bestämde oss för att hitta på något tillsammans. Så, han hämtade upp mig med sin bil, sen åkte vi runt i flera timmar och bara pratade och tittade på fulla människor som drev runt på stan typ. Haha. Iallafall, det jag vill säga är att det kan vara en trevlig kväll för singlar också. Ni kanske hittar eran käraste idag och är tillsammans forever sen! :)









Kommentarer
Postat av: jess

hoppas att du har haft en bra alla <3 dag

2011-02-14 @ 19:28:05
URL: http://jkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan