SÖNDAGKVÄLL


Sitter just nu framför tv:n och sneglar på Beck, samtidigt som jag surfar lite i cyberspace. Äntligen är jag frisk. Tog tre dagar för att huvudvärken skulle släppa - helt sinnes. Men imorgon börjar en ny vecka och då blir det även nya tag! Inte länge kvar till Julafton och nyår nu. Är nästan helt klar med alla julklappar, bara nån enstaka kvar. Skönt. Nu börjar jag däremot oroa mig lite inför nyår. Vi ska upp till hemavan och jag hoppas bussarna går som jag vill. Annars känns det drygt.
Någon som åker upp den 30/12 och hem den 1/1??

Bilden har förövrigt inget med inlägget att göra, tyckte den bara var finmjao.



Kommentarer
Postat av: Andrea

oroa dig inte i värsta fall kan du åka med mig, matilda och per klockan 7 på morrnen på själva nyårsafton! :) de får du ju göra ändå om du vill men antar att du vill vara där kvällen före!

2011-12-12 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan