DREAMING IS FREE

Tredje dagen med migrän - gött. Åkte ju upp på jour i torsdags och fick zomig nasal utskriven. Mamma hämtade ut dem idag... Ett 6-pack för ca. 500 spänn?!!! Kommer bli ruinerad på nässpray... Känns jävligt surt att det är så dyrt eftersom mina migränanfall tycks komma oftare numera. Blev så less i torsdags då de skulle "utreda" mig. Kändes som att jag fick ställa min egen diagnos och det enda hon rekommenderade var magnesyl. Ska åka upp på en annan klinik på måndag och hoppas på att få någon form av rådgivning åtminstonde.

Till något annat. Längtar tills efter nyår då jag ska bli redhead.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lchf är lösningen

2011-12-11 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan