SWIMSWIM

Detta är ett tidsinställt inlägg. För nu, ungefär vid 7-tiden SKA jag vara och simma på IKSU. Bara så att ni vet.

Igårkväll var jag på ett möte med föreningen dit jag ska flytta 1 Oktober. (OMG) De pratade lite om vilka regler och sådant som gällde, och fick även träffa några andra nyinflyttade samtidigt. De som var där var så himla trevliga och det känns riktigt spännande och roligt att flytta hemifrån till världens finaste lägenhet. Jag var även och pratade med de tidigare ägarna som fortfarande bor kvar. Jag ska nämligen dit och mäta och kika lite grejer på Måndag. Det var så längesen visningen var så man har nästan glömt hur det såg ut överallt. Så det känns riktigt bra att man får kolla en gång till så att man kan planera och börja beställa hem lite saker.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan