POWERSHOT G12


Har funderat på att köpa en kompaktkamera och har siktat in mig på en Canon Powershot G12. Jag älskar verkligen min systemkamera, det gör jag. Men den är som lite klumpig att släpa med sig överallt. Jag har haft den i min handväska när jag har shoppat i London och efter en dag känns hela ryggen sne. Den är så satans tung. Dessutom får man inte ta med sig den in då man ska på konserter då den räknas till proffsutrustning. Men jag vill ju ha en kamera med liknande bildkvalitet. Är det någon som har denna? Eller rekommenderar en liknande? Släng då iväg en kommentar!










Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har bara hört bra saker om den kameran, men jag har också hört att G13 snart kommer.

2011-08-23 @ 22:09:03
Postat av: Sofie

Jag kan starkt rekommendera den kamera vi köpte nu nyligen. Den finns på denna sida http://www.panasonic.se/html/sv_SE/1084753/module/general/compare/productsCategory.html eller den modell vi har heter panasonic lumix tz9, men nu har det kommit med nyare modellen. Är grymt nöjd med den, vi har helt slutat använda vår systemkamera sen vi skaffade denna, du får gärna komma och klämma och känna och titta på lite bildexempel om du vill :)

2011-08-24 @ 14:31:40
Postat av: Rebeca

Jag googlade som ett as innan jag skulle köpa min nya kamera, valde faktiskt mellan den som du skrivit om och den som jag köpte nikon coolpix p7000. om du kikar runt på cyberspace så kommer du se att de ofta jämför de två kamerorna för och nackdelar etc (om jag inte minns fel) så kan du välja utifrån det. å andra sidan kanske du är så pass inlärd i canon eller så men jag är iaf toppen-nöjd med min nikon. långt detta blev haha lycka till i alla fall! :D

2011-08-25 @ 15:53:13
URL: http://pillowtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan