LÄNGTAN EFTER ATT GÅ I IDE...

Jag vet att jag kommer ångra mig efter att jag skrivit detta om ungefär två månader men... Jag riktigt längtar till hösten och vintern! Det är som om ens riktiga liv börjar om på nytt igen. Man får in mer rutiner i vardagen. Jag börjar bli riktigt sugen att dra igång med träningen igen - det känns riktigt bra! Jag längtar efter min och Andrea's utlandsresa till Kreta, jag längtar tills jag flyttar in i lägenheten, jag längtar tills jag och mamma åker till london, jag längtar tills alla inspirerande visningar drar igång igen, jag längtar tills att få börja handla julklappar och få känna att det är okej att ligga framför tv:n om kvällarna och slappa. I norrland är vi nog mer begränsade av vädret än södra Sverige. Eftersom större delen av året är vintermånad så är det nästan som om vi människor går i ide. Man ser varandra på jobbet och på gymmet. Någon enstaka gång på krogen. Annars syns knappt människor till. Det kan kännas tråkigt, men jag längtar lite efter att få gå i ide igen. Jag vet inte riktigt varför men.. Kom ihåg att jag kommer att ångra att jag just skrev detta...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan