ALLERGIC

Jag har typ blivit allergisk mot min kabukiborste från ID. Har som gruvat mig varje gång jag ska lägga på foundation för det som svider och sticks lite i huden efter att jag applicerat makeupen. Som tur är så har jag en kabukiborste från Body Shop som jag köpt för längesen. Den är faktiskt mycket bra den med, betydligt mjukare än ID:s borste. Däremot kan jag tycka att när man sätter borsten till huden kommer mycket puder på samma ställe liksom. Men det går ganska lätt att arbeta ut sen också. Köpte ju mina sminkpenslar för längesen från ID och även Make Up Store som är av äkta hår. De penslar jag har börjat köpa nu kommer från Body Shop och är av syntet. Inga djur som lider av det dvs. =) Nu när man märker att man är överkänslig så finns det en bra anledning till att succesivt byta ut alla till syntet!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan