12 APRIL

Okej, ingen uppdatering igår.. Men jag kan ge er en rad jävligt bra anledningar till varför.
1. När jag kom hem sprang jag runt och fotade en massa kläder/hårprodukter jag köpte igår.
2. Skulle se på Desperate Housewives
3. När jag väl skulle göra ett inlägg så hängde sig datorn
4. När jag hade startat om datorn för att fortsätta, då hade jag helt plötsligt inga batterier i min mus (datamus såklart)


Jag får väl skriva lite om gårdagen idag istället...

Mötte upp Sofia på H&M för att vi skulle gå och fika, men sen blev jag som fast på H&M. De hade ju så sjukt mycket snygga grejer inne i butiken nu. Kom hem med lite kläder som jag ska visa för er sen. Vi gick och käkade på Starz (som nu tydligen heter Paus??) Eller, jag tog ett glas bubbelvatten medan Soffe åt en bruschetta. Sen jobbade jag till 19. Köpte lite hårprodukter från jobbet som jag ska visa för er sen. Hmm. That's about it.


skjorta - cheap monday (weekday), skor - ash (henry kole), leopard(fake)päls - mq, leggins - h&m













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan