LEDIGA MÅNDAG

Åh så skönt! Har varit ledig hela dagen idag. Har hunnit träna, sola, färgat håret och stooorstäda i mitt rum. Alltså, jag måste erkänna att jag är ganska dålig på att hålla efter med städning. Det kan ligga lite dammråttor här och var, särskilt under sängen. Men när jag väl städar då gör jag det fan ordentligt.
Idag har jag putsat fönstrena, spegel, sminkbord, databord, diskat ur glasprydnader, torkat hyllorna, garderoberna, piskat mattan, tagit isär soffan och piskat + dammsugit den... Är helt slut! Vågar knappt vara i mitt rum nu, det känns som att bara min närvaro gör allting smutsigt igen. Hahaha.


Låg ute och solade i endast shorts och bikiniöverdel, det var huuuur varmt som helst! Hade mitt fönster öppet och spelade Hanoi Rocks på full volym.











Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

man blir fan alltid lika avis när man får "titta in i ditt rum"!!!!!

2011-04-12 @ 00:25:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan