ACCESSORY

Har nästan glömt att visa er lite saker jag köpte på H&M i början på förra veckan. Har shoppat så mycket på sistonde så vet inte riktigt hur jag ska hinna lägga upp det på bloggen...


H&M har haft så sjuuuukt mycket snygga kläder, accesoarer och sådant inne just nu. Jag hittar något nytt hela tiden typ som ni kan se.
Köpte lite håraccesoarer som jag tänkte kunde vara bra att ha, särskilt då jag ska utomlands. De klädda snoddarna är verkligen super för den som vill spara ut håret. Dessa sliter mindre än "vanliga" gummisnoddar. Lite 80-tals stil, but I like it! Köpte en strandväska och en matchande clutch också.







Kommentarer
Postat av: Sara

Superfina saker!!! Tycker med att HM verkligen träffat rätt nu med massa rock och 80tal... Älskar det!!

2011-04-25 @ 22:16:58
URL: http://traningivardagen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan