FLYT


Nu har jag betalat in avgiften för omprovet. Blev billigare än jag trodde. Hade väntat att jag skulle betala 1000kr per moment. Men behövde bara betala 1000kr totalt! Så halva priset.

Har haft ett fruktansvärt bra flyt på sistonde. Glömde min väska i cykelkorgen i två timmar ute på stan. Allt var kvar. Puuh. Hade 1000kr cash efter loppisen.. Och det är ju bara ett under att allt var kvar. Antingen är umebor väldigt snälla, eller så har de bara dålig syn...

Sen behövde jag inte betala för min synundersökning i Måndags. Optikern bjöd på den. Sparade in 300kr där också. Undrar bara vad som kommer hända här näst eftersom det har flytit på så bra nu. Det känns som att jag kommer få betala dyrt för att jag haft sån tur...












Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jäklar vilken flyt! :)

2010-09-30 @ 10:50:06
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för omprov? :)

2010-09-30 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan