CLEANING OUT MY CLOSET

Hej igen. Fastän man är ledig så har man så mycket att göra!

Jag upptäckte att jag hade ruskigt mycket snygga kläder då jag rensade garderoben. Varför använder jag aldrig dem? Jag fattar inte vad det är för fel på mig som använder ett plagg ca 5 gånger och sedan ledsnar på det. Det är flera sånna plagg som ligger i mina garderober och är hur snygga som helst. Nä, nu tror jag att jag ska vända upp och ner på allting. De som förut har legat underst ska nu överst. Nu är jag taggad på att använda mina gamla fina kläder!

Känner ni aldrig det?


Idag var jag förresten in på Nilsson och provade ett par kilklackar. De var döösnygga. Men, jag känner ju att jag borde spara pengarna tills jag åker till London istället. För det finns säkert mycket snyggare skor där. Sist kom jag ju hem med 7 par?!!!! Tvekar inte att jag gör det igen..
Och på lördag ska jag och mamma förresten på Loppis. Ska bli av med lite gammalt. Försökte ju he iväg lite kläder idag också, men det är ju så svårt! Först lägger man det i "slänga högen", men sen hamnar de kläderna ändå in i garderoben igen. Väldigt konstigt.


Nä nu borde jag sova. Ska gå upp tidigt imorgon för det är personalmöte! Puss på er!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan